Reserva directa

Com funciona

Al llarg de tot l'any teniu disponible l'oferta de reserva directa. Significa que sempre podeu entrar al cercador, buscar l'activitat que més us convingui i reservar directament.

En alguns casos, un equipament cultural pot demanar-vos que feu una reserva sota demanda a través d´una sol.licitud, caldrà doncs que l'equipament la confirmi i us assigni les places.

Quan un espectacle ha esgotat les places teniu la possibilitat d'afegir-vos a la llista d'espera. L'equipament rebrà la vostra sol·licitud i la gestionarà el més aviat possible.

Com fer la reserva

1. Registre

Recordeu que per poder començar a fer les vostres reserves heu d'estar registrats al programa.

2. Inicieu sessió

Abans de començar la cerca d’activitats, inicieu sessió amb les vostres dades d’accés. Si no les recordeu podeu sol·licitar-ne unes de noves a l'apartat "El meu compte" del vostre Tauler personal o demanar ajuda contacta´n amb nosaltres. 

3. Cerqueu l’espectacle o activitat més adient

Feu servir el nostre cercador per trobar les ofertes culturals que s’adaptin millor a les característiques del grup.

Podeu buscar i filtrar els resultats per població, equipament, tipus d’activitat, dates, horari... 

Fins i tot podeu guardar les vostres cerques per fer-les servir més endavant o imprimir-les per consultar-les amb el vostre equip.

Necessiteu ajuda per triar l'activitat més adient? 

4. Entreu a la fitxa de l’activitat

Un cop heu trobat l’espectacle o activitat que més us interessa, entreu a la seva fitxa per veure una descripció completa, opinions d’altres usuaris i informació sobre accessibilitat, ubicació...

També podeu consultar un llistat amb totes les sessions disponibles d’aquella activitat i el nombre de places.

5. Feu la vostra reserva

Quan hagueu trobat la sessió ideal, feu clic al botó “Reservar”.

S’obrirà un formulari on heu d’indicar quantes persones assitiren a l’activitat i les característiques de mobilitat del grup.

Un cop enviat el formulari, la vostra sol·licitud quedarà registrada i rebreu un correu amb el resum de la vostra reserva i la forma de pagament.

Aquest correu és informatiu de la vostra sol·licitud. Tot i que l'equipament reserva les places que heu sol·lictat, no serà ferm fins que hagueu efectuat el pagament i pugueu el comprovant. 

Avís: Si en el botó de "reservar" apareix el text "sol·licitud" significa que la vostra reserva necessita una prèvia confirmació de l'equipament. 

6. Pagament i confirmació de reserva

Un cop acceptada la vostra reserva accediu a l'apartat Pagaments del vostre tauler i genereu els rebuts corresponents. 

L'equipament farà la comprovació dels pagaments i la vostra reserva quedarà confirmada definitivament. 

Visualitzeu les vostres reserves confirmades a l'apartat Les meves entrades del tauler personal. 

El següent pas serà gaudir de l’experiència!

 

Llista d'espera

La llista d'espera és un recurs per aquells grups que han arribat tard a la reserva d'entrades per a una sortida cultural. 

Així doncs, quan vulgueu reservar una sortida però no queden places disponibles, us podeu inscriure a la llista d'espera. 

Els equipaments culturals gestionen la llista d'espera segons les seves possibilitats. Significa que en un temps breu us donen una resposta sobre si accepten o no la vostra sol·licitud. 

És una manera de fer una sol·licitud directa a l'equipament, que de vegades té la possibilitat d'oferir més entrades.